• dadi

Attualità

A macinazione di u pavimentu si riferisce à u trattamentu di macinazione di u calcestruzzu / pietra / terrazzo / terra epossidica, chì lucida in modu efficace u terrazzo, a superficia di u cimentu, u stratu di mortaiu epossidicu è u vechju terrenu epossidicu, ecc. Pianu per u primu passu Macinazione Ruvida, in u prucessu di grande dimensione di particella Trè Segmenti di Rombu Calzature di Macinazione macinazione fina, lucidatura è altri passi.

Rendite a superficie di u pavimentu più pulita, più luminosa è più liscia, migliorendu cusì l'estetica di u pavimentu. Strumenti di macinazione di pavimentu aduprati cumunemente sò Macchina di macinazione di u pavimentu 490, macchina di lucidatura alta è altri equipaggiamenti cunnessi.

 dv

Cume funziona u prucessu generale di macinazione di blocchi di macinazione di grossisti?

1. Trattamentu di superficia: Aduprate un macinatore di diamanti senza polvere per rimuovere a polvere flottante nantu à a superficie di cimentu è formà una superficie ruvida in superficie. Aduprate un aspiratore per rimuovere a sabbia, i detriti è a polvere. Asciugate a zona umida cù gasu o asciugatrice.

2. Primer: Mettite l'agente principale è l'indurente di u materiale in proporzione, mischjelu cumpletamente cù un mixer, è coprite uniformemente u materiale cù una spazzola, spazzola rulliera o pistola spray quandu in usu per formà una vernice primer, è a carica di vernice u tempu hè separatu Più di 8 ore.

3. Rivestimentu intermediu: Pigliate un raportu quantitativu di l'agente principale è di l'indurente, mescialu uniformemente cù un mixer, poi mette in l'aggregatu di quarzu, mescolate uniformemente, aduprate una cazzuola per appiattite u mischju sopra sopra à u primer in u tempu aduprabile , Cusì chì e cavità è i pinnuli sò pieni.

4. Top coat: Dopu chì a resina di u mantellu intermediu sia indurita, se ci sò particelle nantu à a superficia, deve esse macinata prima, è i fori devenu esse riempiti, è poi piglià un rapportu quantitativu di l'agente principale è di l'indurente. à move cumpletamente è mischjà, è nivellu u mantellu intermediu cù una cazzuola. À u listessu tempu, prima di cementà, un rullu d'agulla hè adupratu per rotulà avanti è avanti nantu à u mortar di resina, in modu chì l'agregatu pò esse distribuitu uniformemente è e bolle d'aria sò rimosse, in modu chì a superficia di resina sia liscia è luminosa.

erg

Processu di lucidatura di a petra: A lucidatura di a pietra hè un prucessu impurtante per a cunservazione di a petra. Alcune petre ponu esse lucidate direttamente.

U scopu principale di a lucidatura hè di fà cresce a luminosità di a superficia di a petra. A lucidatura di a petra hè generalmente realizata secondu a prucedura di macinazione grezza → macinatura semi-fina → macinazione fina → macinatura fina → lucidatura, è alcune di e tappe di macinazione grezze ponu esse omesse, soprattuttu secondu se a superficie di a petra originale hà subitu trattamentu preliminariu.

①Molitura grossa: U discu di macinazione hè necessariu per piglià un cultellu prufondu, l'efficienza di macinazione hè alta, u mudellu di macinazione hè grossu, è a superficie di u terrenu hè ruvida. Elimina soprattuttu i segni di a lama di sega lasciati da a petra in u prucessu precedente è a liscia di a petra, A superficia di mudellazione hè macinata in postu;

②Molitura semi-fina: caccià e tracce di macinazione ruvida per furmà novi linee più fini, in modu chì a superficia di a petra sia liscia è liscia;

GrFine macinazione: U mudellu, e particelle è u culore di a superficia di a petra dopu a macinazione fina sò stati chiaramente affissati, a superficie hè fina è liscia, è ci hè un lucente debule;

④Molitura fina: A superficia di a petra dopu a macinazione di precisione, senza tracce d'ochji nudi. A superficia diventa più liscia, è a lucentezza pò ghjunghje sin'à 55 gradi o più;

⑤ Lucidatura: Aduprate una macchina lucidatrice speciale di granitu per macinà a petra da petra à grossu à fine da u N ° 50 à u N ° 3000 per rende u tarrenu luminosu è lisciu cum'è novu. A superficia di petra lucidata hè luminosa quant'è un specchiu, è a so lucentezza pò ghjunghje à più di 85 gradi. Sicondu sfarenti tippi di petra, sò aduprati sfarenti prucessi di lucidatura.

1. U prucessu di lucidatura di u pannellu pianu: verificate e cundizioni di a riparazione di materiale-colla-verificate prima di inizià-piastra superiore-trim-inizià ogni testa di macinazione in turnu-osservate a situazione di lucidatura-aghjustate i parametri di lucidatura-asciugatura-ceratura, pulizia -Inspezione-imbarcu più bassu.

2. Processu di macinazione è di lucidatura di u pannellu d'arcu: verificate a cundizione materiale-riparazione di a colla-manuale macinazione ruvida-ispezione-bordu superiore-verificà prima di inizià-macinazione ruvida-verificate a cundizione di macinazione aspra-fine macinazione-lucidatura-verificate a lucidatura cundizione-tavula bassa.

3. Processu di macinazione è lucidatura di e linee di forma speciale: verificate e cundizioni di u materiale-verificate se a forma di a forma hè qualificata-tracciate e linee di cuntour secondu u mudellu standard-macinazione ruvida tramindui estremità-macinazione ruvida da e duie estremità à u cultellu di macinatura-splicing-water-mulinu fine-fine 400 # Dopu à u smuntamentu-macinatura è a lucidatura-ispezione.


Tempu di posta: Mar-08-2021